یاسینیاسین، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
مامان فائزهمامان فائزه، تا این لحظه: 30 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

میم مثل دنیای خاطراتم

وای برما با دلتنگی و روزای بدون شما که پیش رو داریم😭😭😭

1400/2/30 23:02
نویسنده : مامان فائزه
168 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح با صدای آلارم گوشی که نمیدونستم از کجاست بیدار شدم.مثل همیشه عصبانی شدم و با خودم گفتم کیه که گوشیشو خاموش نمیکنه.پاشدم و دنبال صدا گشتم.صدا تو کیف خودم بود.با خودم گفتم من که اینجور زنگی ندارم.وقتی نگاه کردم گوشی شما بود.وقتشه بیدارشین بابا😭
تا قبل دیدن گوشیتون اینقدر گیج بودم که یادم نبود چه خاکی به سرم شده.
گوشیتونو که دیدم غم عالم به دلم اومد.
چون یادم اومد دیگه هیچ وقت بیدار نمیشین😭
بابایی واسه رفتنتون زود بود.شما که خوب بودین.چی شد یهو؟
مامان منتظر بودن شما خوب بشین و از ده روز تنهاییشون واستون بگن.از روزایی که فقط با شما میتونن درموردش حرف بزنن.
منم منتظر بودم خوب بشین و یاسین منو بغل کنین.آخه یاسینم میخنده.میخواستم به روتون یه لبخند بزنه تا غم دنیا از دلتون بره.
شما مگه به من قول ندادین میاین دنبال منو پسرم و با کالسکه یاسینمو میبرین خونتون؟چرا زیر قولتون زدین؟!!
بابایی من وسائلمو جمع کردم که خونتون خلوت باشه. نرفتم که نیام.میخواستم برگردم پیشتون.
تا من رفتم شما کجا رفتین؟😭
کاش فقط یکم دیگه میموندین تا بیشتر از قبل قدرتونو بدونم.
حیف که رفتین بابا ما هنوز خیلی کارا باهم داشتیم.شما که مطمئنا جاتون بهشته.ولی وای برما با دلتنگی و روزای بدون شما که پیش رو داریم😭😭😭

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان ناهیدمامان ناهید
6 خرداد 00 23:07
وای فائزه وای ، حالا چیکار کنیم😢😢
مامان فائزه
پاسخ
😔😔😭😭😭صبر صبر صبر.کار دیگه ای نمیتونیم بکنیم ناهیدجان
مامان زهرهمامان زهره
6 خرداد 00 23:07
آخ الهی بمیرم الهی بمیرم الهی بمیـرم برای مهربونیاشون . خدایاااا چیکار کنیم باغم نبودنشون. خدایاااا . فائزه دیگه زندگیمون هیچ وقت قشنگ نیست چون ستون و اعتبار و قدرت و مهر خونه دیگه نیست😭😭.خدای بزرگ به همه مون صبر بده ک تحمل دردی ک دادی سخت. خیلی سخت
مامان محدثهمامان محدثه
6 خرداد 00 23:08
خدابهت صبر بده.😢وعموهادی اقا رو رحمت کنه  
مامان اعظممامان اعظم
6 خرداد 00 23:09
🖤🖤🖤
زینبزینب
6 خرداد 00 23:09
وای و امان....این از اون آتیشاییه که هی شعله ور میشه
مامان نرگسمامان نرگس
6 خرداد 00 23:10
عم بزرگ وسنگینیه فائزه جان . تسلیت می گم عزیزم . خدا بهتون صبر بده . بابات جاشون مطمعنم خیلی خوبه .
مامان نفیسهمامان نفیسه
8 شهریور 00 11:30
خدا رحمت کنه بابای مهربونتو 😢 خدا خودش صبر بده بهتون عزیزم👐