یاسینیاسین، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
مامان فائزهمامان فائزه، تا این لحظه: 30 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

میم مثل دنیای خاطراتم

تو نیستی خونه خالیه قلب ما خالیه

1400/4/8 10:52
نویسنده : مامان فائزه
122 بازدید
اشتراک گذاری

به تو فکر میکنم و آروم میشم.
دلم میخواد برات نامه بنویسم بدم فرشته‌ها برات بیارن.
دوست دارم برای تو بنویسم و با تو حرف بزنم تا شاید دلتنگی‌ هام کم بشه. صدای تو رو میخوام تا آروم بشم.
میخوام از من چیزی بخوای تا بگم: چشم! میخوام سراغم رو بگیری.اما نمی‌ گیری. باورم نمی شه که دیگه نتونم صداتو بشنوم.
یوقتایی با ترس از جا می پرم و بهانتو میگیرم.
به اتاق خالی تو میرم.روی صندلی نمازت خاک نشسته.و من به اندازه هر ذره گرد و غبار هزار هزار بار غصه می‌خورم.
دلم میخواد اینجا بودی و برام حرف می زدی.از خاطره های قشنگت می گفتی.
اما افسوس و صد افسوس که دیگه نیستی
دیگه نیستی که واسمون خاطره بگی،نیستی تا باغچه ها رو آب بدی
نیستی تا درو به روی ما باز کنی و ساکت و آروم یه گوشه بشینی و بازی بچه‌ها رو نگاه کنی.
تو نیستی
خونه خالیه
قلب ما خالیه

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان اعظممامان اعظم
25 تیر 00 10:57
🖤🖤🖤
معصومه باروئیمعصومه باروئی
25 تیر 00 10:58
💜💜💜💜💜💜💜💜
مامان زهرهمامان زهره
25 تیر 00 10:58
او ک نیست خونه ک هیچ تمام شهر تمام دنیا خالیه. خالی؛تاریک؛پراز وحشت و غم. او که نیست قلبامون سیاهه چشامون بی فروغ زندگیمون پوچ . هرطرف که میریم ؛هرجارو ک نگاه میکنیم؛از هرچی ک حرف میزنیم محال خاطره ای ازشون یادمون نیاد . امان از این خاطره های ناب و امان از اون چشمهای نجیب و مهربون. حسرت نگاه مهربونش و جای خالیش داغی شده عمیق و بزرگ و طاقت فرسا.فائزه ی عزیزم فقط باید خدا به همه مون کمک کنه بتونیم تحمل کنیم این درد غریب و عمیق رو. 😢😢
مامان مرضیهمامان مرضیه
25 تیر 00 10:59
غمی دارم ز دلتنگی که در عالم نمیگنجد 😭
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 مرداد 00 12:44
سلام شما با افتخار دنبال شدین خوشحال میشم لطف کنید و وبلاگ من رو هم دنبال کنید💛