یاسینیاسین، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
مامان فائزهمامان فائزه، تا این لحظه: 30 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

میم مثل دنیای خاطراتم

پدرم‌... رفتی ، به همین سادگی.....

1400/4/14 11:00
نویسنده : مامان فائزه
106 بازدید
اشتراک گذاری

پدرم‌...
رفتی ، به همین سادگی.....
من ماندم و حجم بزرگی از ماتم و اندوه نبودنت در دل.....
من ماندم و همه ی آن حسرت هایی که تنها با یک در آغوش کشیدن ، میریخت....
من ماندم‌و یک اندوه بزرگ....
پدر کاش میتوانستم درک کنم
که دیگر در کنارم نیستی...
کاش اینجا بودی
تا بار دیگر
با سینه ای که نفس دارد
در آغوشت کشم
و ببوسمت....
کاش میدانستم
بار دیگر که میبینمت
مرا نمیبینی...‌

و من اینجا
میان جمع ، تنهایم
بی تو ....
میان تنهاییم نشسته ام
مات و مبهوت....
هنوز باور ندارم
که ندارمت....
باور ندارم
که تو رفته ای
و من ماندم و غم بزرگ بی پدری....
مانده ام‌از درد بنویسم یا از غم...
تو آرام بخواب
و من بی آغوش گرمت
همیشه بیدارم....
و بدان که تا هستم و نیست
دوستت دارم⚘

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان امیرعلی و سجاد و محمدمامان امیرعلی و سجاد و محمد
25 تیر 00 11:02
🖤🖤😢😢  
مامان مرضیهمامان مرضیه
25 تیر 00 11:03
از پای فتادیم چو آمد غم هجران...... در درد بمردیم چو از دست دوا رفت😔😔
زینبزینب
25 تیر 00 11:03
افسوس و صد افسوس😔😔😔🖤🖤🖤  
مامان اعظممامان اعظم
25 تیر 00 11:04
😭😭😭🖤🖤🖤  
فاطمه نظامفاطمه نظام
30 مرداد 00 11:04
🖤🖤😢😢