یاسینیاسین، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
مامان فائزهمامان فائزه، تا این لحظه: 30 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

میم مثل دنیای خاطراتم

تلنگر

1400/5/16 16:54
نویسنده : مامان فائزه
196 بازدید
اشتراک گذاری

تلنگر؛
در لغت نامه دکتر معین صدای ایجاد شده از ضربه سر انگشت معنی شده است،شاید ابتدا این ضربه کمی درد آور باشد اما در ادامه شاید ندایی باشد برایمان.
گاهی در زندگی اتفاقاتی رخ می دهد که همانند ضربه هستند ولی در ادامه باید به صدایی که ایجاد می کند و در واقع بازتابش،توجه شود ، این صدا هم می تواند دلنشین و هم می تواند گوش خراش باشد و این به خود فرد بر می گردد که چه برداشتی داشته باشد . اگر این صدا را بازتاب اتفاقات زندگی بدانیم به برداشت ما بر می گردد که آن را چگونه ببینیم،می تواند درسی باشد برای ما و یا می توان آن را لعنت خداوند دید.
در زندگی خودم اتفاقات زیادی رخ داده است که مانند همین تلنگر برایم بود، ولی گاهی از سر نادانی و نداشتن آگاهی لازم آن را مشکلات حل نشدنی می دانستم، در صورتی که اگر توجه خود را به بازتاب صدای آن اتفاق جلب می کردم می توانست درسی باشد برایم که بسیار هم مفید فایده می بود و تغییرات زیادی نیز به همراه خود داشت،درست است که یک مشکل یا اتفاق ابتدا مثل یک شوک وارد می شود و در واقع همان ضربه است و حتما هم ناراحتی به همراه دارد ولی همین مشکل می تواند تاثیرات بسیار خوبی به همراه داشته باشد،
البته با کمی تامل...!

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان مرضیهمامان مرضیه
18 مرداد 00 16:57
👏👏👏👏
مامان زهرهمامان زهره
18 مرداد 00 16:57
کاش همه مون بتونیم همینطوری اتفاقات و حادثه ها رو ببینیم و درساش و بفهمیم
سیدمجید نظامسیدمجید نظام
18 مرداد 00 16:58
ان الله یهدی من یشاء